Teslimat ve Kargo

Siparişim ne kadar sürede teslim edilir?

  • Siparişim ne kadar sürede teslim edilir?

    • İstanbul içindeki bir adrese 12:00'den önce verilmiş siparişler aynı gün içinde ücretsiz olarak kapınıza teslim edilir. 
    • İstanbul dışındaki bir adrese 12:00'den önce verilmiş siparişler aynı gün içinde ücretsiz olarak kargoya verilir. 
    • Hafta sonu verilen siparişler en yakın iş günü içerisinde teslim edilir/kargolanır. 

    Hangi kargo şirketiyle çalışıyorsunuz?

    • Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi Horoz Lojistik'tir. Horoz Lojistik, paketlerinizi kapınıza kadar teslim etmeyi garanti eder.

    Hangi şehirlere satışınız var?

    • Türkiye'nin her şehrine kargo ücretsizdir.

    Teslimat ve kargo ücretleri ne kadar?

    • Teslimat ve kargo tüm siparişler için ücretsizdir ve hep ücretsiz kalacaktır.

    Kargomu teslim almam için evde olmam gerekiyor mu?

    • Evde değilseniz, ürününüzü en yakın kargo şirketinden teslim alabilirsiniz. Belirli bir süre sonunda teslim alınmayan ürün kargo şirketi tarafından bize geri gönderilir. Sizinle iletişime geçilir.

    Sipariş durumumu nerden öğrenebilirim?

    • Sipariş durumunuzda güncellenme olduğunda sistemde kayıtlı email adresinize bildirim gönderilir. 
    • İstanbul dışına olan siparişleriniz, Horoz Lojistik tarafından gönderilir ve paketiniz, teslimat adresinizin bulunduğu şehre giriş yaptığında takip numarası SMS olarak sistemde kayıtlı telefon numarasına gönderilecektir.

    Kargo paketim hasarlı geldi. Ne yapmalıyım?

    • Kargonuzu teslim aldıktan sonra lütfen kargo yetkilisiyle beraber kontrol ediniz. Eğer kontrol sırasında siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik, yanlış veya paketin dışarıdan bariz bir şekilde hasarlı olduğu ortaya çıkarsa, kargo yetkilisinden "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlamasını talep ediniz. Kargo görevlisinin hazırlayacağı tutanak ile birlikte hasarlı ürünü tarafımıza gönderebilir, ürününüzün değişimini ya da iadesini talep edebilirsiniz. Hasarlı kolinizi tutulan tutanakla beraber kargo görevlisine iade ediniz. Ürünler elimize ulaştıktan sonra, satın almış olduğunuz ürünle ilgili izlenecek yol, tarafımızdan bildirilecektir.
    • Hasar Tespit Tutanağı olmayan kırık ya da hasarlı ürünün iadesi ya da değişimi talep edilemez. Kargo paketleriniz dışarıdan herhangi bir hasar gözükmediği halde, paketi açtıktan sonra kırık veya hasarlı ürün çıkması durumunda, paketlerinizi teslim aldığınız gün görsellerini çekip tarafımıza ulaştırmanız gerekmektedir. info@okapihome.com adresine sipariş numaranız, adınız soyadınız, ve sorunlu ürünlerinizin bilgisi ve resimleriyle birlikte bir email atmanız yeterli olacaktır. Hasar tespiti yapıldıktan sonra size konuyla ilgili dönüş sağlanacaktır.